Fandom

The Vault

Radiostasjoner i Fallout 3

122sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

Gametitle-FO3.png

Her er en liste med radiostasjoner som finnes i Capital Wasteland:

Større stasjoner Rediger

Mindre Stasjoner Rediger

Signaler Rediger

Radiostasjoner som ikke er i bruk Rediger

NotesRediger

  • Kun Galaxy News Radio og Enclave Radio kan høres på idet man kommer ut av Vault 101. Alle andre signaler (som signalene man finner over Power Stations over hele kartet) må oppdages eller det rette Questet fullføres.
  • Galaxy News Radio, Enclave Radio og Agatha's Station sendes over hele Wasteland; for alle andre må du være innenfor en viss rekkevidde, ellers vil ikke din PipBoy 3000 klare å finne signalene. I begynnelsen av spillet, vil Galaxy News Radio kun kunne høres i enkelte områder rundt Washington D.C. Du må fullføre Galaxy News Radio for at stasjonen skal kunne sende over hele Wasteland. Agatha's Station Radio Signal kan ikke finnes før du har gjort ferdig Questet Agatha's Song.
  • "Radiosignalene" (som Signal Sierra Romeo eller Signal Alpha Lima) kan kun høres i tårnene de er sendt fra.
  • Når Recon craft theta signal kan høres betyr dette at du er nær et styrtet romskip hvor du kan finne den kraftige Alien Blaster!
  • De fleste forseglete vannreservoir og drenerings kammer ser ut til å ha et Fission Battery ved siden av en Ham Radio som sender signalet, en løsning for at de har vart så lenge er nemlig dette fission battery, som tydeligvis varer i flere hundre år.

Tilfeldig wiki