Fandom

The Vault

Narkomane

122sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

Dette er en liste over NPCer som er avhengige av kjemikalier, chems. Disse personene er ofte gode kilder til chems.

Fallout 1 og 2Rediger

Foreløbig ingen informasjon.

Fallout 3Rediger

Det er egentlig ganske mange narkomane i Fallout 3. Sortert etter by:

MegatonRediger

Leo StahlRediger

Om man snakker til doktoren i Megaton kan han avsløre Leo sin avhengighet, som stort sett innebærer Jet. Etter dette kan du snakke til ham og overtale him til å slutte (god karma). Han vil gi deg en nøkkel, som låser opp hans Stash, som du finner i Water Processing Plant. Her finner du stort sett caps og jet, samt noen få andre kjemikalier.

Billy CreelRediger

Selv om han teknisk sett ikke er avhengig av noen kjemikalier, kan man lett tro at han er avhengig av Nuka-Cola

Rivet CityRediger

Paulie CantelliRediger

Snakk til Vera Weatherly og spør henne om litt sladder. Hun kan fortelle deg en del interesante ting, som f.eks. at Mr. Lopez vurderer å ta selvmord. Hun kan også fortelle deg at Paulie Cantelli er avhengig av Jet. Om du snakker litt med andre, kan du bekrefte dette. I huset hans kan du finne masse Jet, Psycho og andre kjemikalier. Det er ikke gratis, og du mister karma om du stjeler det. Du kan unngå å bli tatt ved å, simpelthen, lukke døren bak deg. Når du snakker med ham får du muligheten til å gi ham mer Psycho. Om du girn ham nok, vil du snart finne ham død (se Overdose (quest)).

Tilfeldig wiki