Fandom

The Vault

Menneske

122sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

Fil:VD1.jpg

Til tross for eksistensen av forskjellige mutasjoner (mest merkbare er ghouls, super mutants og trogs), er normale mennesker eller normals fremdeles de mest vanlige "intelligente" skapningene på planeten. Under etterfølgende av Great War ble menneskeheten permanent endre, og både plottet i Fallout og Fallout 2 markerer endringene på mennesker som bor i wasteland. muligens er de eneste helt normale og uforandrede menneskene igjen stengt inne i noen ukjente hvelv. De fleste menneskene i Falloutverdenen kan enda bli sett på som mennesker, selv om mange av dem har mindre mutasjoner, som ekstra tær, grønnlig hud, dvergisme eller mangel av hår. Fremdeles kan disse ikke bli sett på som noe lignende en ghoul eller super mutant.

SPECIAL Rediger

I SPECIAL-systemet har mennesker 40 Character Points som skal fordeles ut over deres primære statistikker. Merk at i Fallout, Fallout 2 og Fallout 3 er det kun mulig å spille som et menneske. I Fallout Tactics kan spilleren kontrollere andre raser (se Fallout Tactics raser), selv om du kun kan starte som menneske.

Fallout 3 Rediger

Menneskelige NPCer tar ekstra skade fra hodeskudd, både i VATS og utenfor VATS. Prioriter målene dine etter hvilke våpen de bærer. Om en NPC bærer håndgranater kan disse bli detonert med et velplassert skudd.

Å skyte motstanderens våpen er en veldig effektiv måte å desarmere mennesker, da våpenet deres ofte har dårlig kvalitet og kun trenger et par skudd, og deres hand-to-hand styrke er vanligvis dårlig.

Tilfeldig wiki