Wikia

The Vault

Hjem

Diskusjon1
118sider på
denne wikien
Velkommen til Nukapedia!
En gaming wiki med 118 artikler
Vi lager gamerens guide til Fallout-serien, og
du kan hjelpe!
Forum Hjelpe til Om Nye sider Nye filer Hjelp
The Vault
The Vault er et samfunn som har som mål å bli den beste ressursen for Falloutserien, inkludert Fallout, Fallout 2, Fallout 3 og alle spin-offene. For info som er relatert til et spesielt spill, vennligst velg en av våre portaler:
FO1Logo.png Logo Fallout2.png Fallout 3 logo.png Fallout NV logo.png
Fallout Fallout 2 Fallout 3 Fallout: New Vegas
FOTactics Logo.png FOBoSLogo.png Logo FOV.png V13 logo.png
Fallout Tactics Fallout: BoS Van Buren Project V13
[edit]Innhold

RPGer

Spin-offs

Under utvikling

Falloutsetting

SPECIAL

Kildetekster

Personer

Dagens artikkel
Megaton.png

Megaton

Megaton, er en rar, livlig bosetning, omgitt av tykke, ugjennomtrengelige vegger. De har en bevegelig port som er voktet av en sniper som heter Stockholm, og en robot som heter Deputy Weld. Du kan gå inn og ut så mye du vil, men det er smart å legge vekk våpenet. Det er den største eksisterende bosettelsen i Capital Wasteland utenom Rivet City.

Megaton skal være den første befolkede byen som spilleren møter etter å ha forlatt hvelvet. Noen nye spillere kan ved uhell ikke finne byen, men med tanke på at den er så nær Vault 101, at den er ganske synlig, og den ganske enkle veien dit gjør det ganske vanskelig å bomme, og det er sansynligvis det første sporet på sivilisasjon som Lone Wanderer møter på.

[edit]Visste du at...

... at T-51b Power Armor var det fremste innen personlig beskyttelse under the Great War?

... at det ikke er mulig å slå ZAX i sjakk på grunn av en bug?

... at Deathclawene er genetisk modifiserte kameleoner?

... at supermutantene fra Vault 87 ble større, sterkere og mindre intelligente jo eldre de ble?

... at du trengteen spesiell BADTFL-tillatelse for å eie en Combat Armor hvis du var sivil?

... at bomben midt i Megaton har et amerikansk design?
Hjelpe til
Alle sider kan registreres, og du må gjerne registrere deg, og hjelpe til på denne wikien. Alle kan lage nye sider, eller redigere en eksisterende side. Om du har noen spørsmål om wikien, eller om å hjelpe til, kan du spørre KristofferAG, eller en av de andre administratorene på The VaultNO.
  • Om du er ny med wikier, bør du kanskje lese Central Wikia sin tutorial.
  • En liste over alle hjelpesider kan bli funnet her.
  • Om du vil hjelpe, men ikke vet hvordan, kan du prøve å forbedre de forskjellige stubbene, ved å utvide dem.
  • En anne hjelpsom ting du kan gjøre er å sjekke listen over ønskede sider for artikler som ofte blir lenket til, men som ikke eksisterer enda.
  • Du kan finne en liste over hjelpsomme maler på The VaultNO:Maler.
  • Om du vil eksperimentere med redigeringen av en wiki, vennligst gjør det i Sandkassen, og ikke i en artikkel.

[skriv · mer]Nyheter
Opprett blogginnlegg

Nyheter

Se mer >

Gametitle-Wiki.png

Tilfeldig wiki