Fandom

The Vault

Fat Man

122sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

Mal:Våpen gamebryo
Gametitle-FO3.png

Fat Man er en håndholdt kjernefysisk katapult som finnes i Fallout 3.

BeskrivelseRediger

Fat Man er et våpen man kun finner i Fallout 3, og kan bli funnet ulike steder i spillet. Fordi våpenet er kjernefysisk er det det desidert kraftigste våpenet ved bruk av V.A.T.S., brilliant om man skal ta ut mange tungt bevæpnede enheter. Fat Man har en rekkevidde på rundt 150 yards (+) og vil bue i en omvendt u om den er skutt opp i luften, ikke glem at nedslagssonen vil være radioaktiv for en kort periode.

Noter deg at Mini Nuke som prosjektil er svært tungt, og vil om skutt rett fram kun fare noen få dusin fot før den treffer bakken og går av (noe som fort kan bli en skadelig afære for deg). For best mulig resultat bør Fat Man kun avfyres i V.A.T.S. modus i høy level (noe som kompenserer for projektilets tendens til å falle hurtig), eller i en vinkel som gjør at projektilet lander langt borte, i trygg avstand fra deg.

BeliggenheterRediger

Fil:Fatmanr.jpg
  • Det første stedet mange finner dette våpenet er utenfor GNR, under questet "Following in His Footsteps." Man finner Fat Man på en død Brotherhood soldat. På denne måten kan altså spilleren få tak i våpenet relativt tidlig i spillet. Noter deg at Brotherhood soldaten ligger like ved fontenen hvor du sloss mot Super Mutant Behemothen du møter under questet, sammen med 8 mini nukes.
    • Liket av Brotherhood soldaten vil ikke eksistere om man på noen som helst måte hopper over det ordinære GNR questet og man ikke møter Sentinel Lyons.

VideoRediger

Fil:Fallout 3 ad: Fat Man

Mal:FO3 weapons

Tilfeldig wiki