Fandom

The Vault

Deathclaw Cage

122sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

Gametitle-FO3.png
Fil:Deathclaw 2.JPG

Deathclaw Cage (bur) kan bli funnet i enkelte av Enclave sine leirer, hvorav noen er inne i Raven Rock, i Fallout 3. De inneholder en Deathclaw som vil slippes ut av en Enclave Officer som har nøkkelen. De dukker kun opp når Enclave har blitt aktive, og vil derfor ikke bli sett tidlig i hovedquestet.

NotaterRediger

  • Deathclawen vil ikke angripe soldatene fra Enclave, kun deg og eventuelle kompanjonger i nærheten, om du da ikke ødelegger "Mind Control"-systemet som Deathclawen har rundt nakken. I så tilfelle vil den anripe enhver som befinner seg i nærheten.
  • Spilleren kan drepe offiseren før han rekker å slippe fri Deathclawen.
  • Nøkkelen kan også brukes av spilleren for å åpne buret, om dette skulle være ønsket (anbefales ikke).
  • Om spilleren har startet questet Shock Value og har fått Deathclaw Control Scrambler av Scribe Vallincourt, vil Deathclawen være vennlig mot spilleren og fiendtlig mot Enclave. Spilleren kan også stjele nøkkelen fra offiseren, eller dirke låsen, for å slippe Deathclawen løs på soldatene, noe som vanligvis ender opp med at alle soldatene blir drept. Man kan deretter kvitte seg med Deathclawen på hvilken måte man selv ønsker, eller lede den ut av rekkevidde fra Enclave sin radiosender, noe som også vil drepe den.

Stubb
Denne artikkelen er en stubb, en artikkel som er for kort til å inneholde mer en grunnleggende informasjon om emnet. Du kan hjelpe The VaultNO ved å utvide den.

Tilfeldig wiki