FANDOM

Carry Weight er en sekundær statistikk i SPECIAL-systemet. Det representerer hvor mye utstyr du kan bære i pund.

Fallout, Fallout 2 og Fallout TacticsRediger

Din karakter vil bli tregere jo mer du bærer. Når karakteren din når den maksimale vekten, vil hun eller han ikke være i stand til å bevege på seg før vekten går ned på et akseptabelt nivå igjen.

Fra første level: Fra begynnelsen av er Carry Weight lik 25 + (ST x 25) lbs. Gjennomsnittlige karakterer (med 5 ST) vil ha 150 lbs.

Fallout 3Rediger

En spillers Carry Weight er lik 150 + (ST x 10). En karakter med gjennomsnittlig Strength (5) vil ha en Carry Weight på 200. Hvor rask din karakter er har ingenting med hvor mye vekt du bærer, men hvis du går over den maksimale grensa, vil du ikke kunne løpe, hoppe eller bruke Fast Travel.

  • Perket Strong Back øker Carry Weight med 50.
  • Den maksimale Carry Weight en spiller kan ha er 300 lbs, med 10 i Strength og Strong Back
  • På PC kan en spillers carry weight modifiseres ved å bruke konsollen, og skrive inn "player.modav carryweight #", som lar spilleren legge til på karakterens høyeste carry weight. Man kan legge inn hva som helst.
  • Mer informasjon om vekt og hvordan du håndterer det står i artikkelen om det.
Sekundære Statistikker

Tilfeldig wiki