FANDOM

Gametitle-FO3.png

Canterbury Commons er en by som ligger langs den østlige grensen i Capital Wasteland. Den er bebodd av 5 wastelandere, og kan bli funnet nord for Washington, DC, litt nord for Vault 108 og sørøst fra Temple of the Union.

BeliggenhetRediger

Den eksakte beliggenheten for Canterbury Commons er 6 ruter sør og 1 rute vest fra det nordøstre hjørnet på kartet. Inne i denne ruten, ligger byen helt øst.

BakgrunnRediger

Canterbury Commons ble grunnlagt av Uncle Roe som en handelshovedstad for karavanehandlerene.

OversiktRediger

Bosettelsen er bygd inn i det som ser ut som en liten by fra før krigen, og de nåværende innbyggerene bruker kun noen få av bygningene der. Byens eneste handelsmann, Joe Porter, bor i en gammel Dot's Diner. Like ved denne bygningen finnes en garasje, som er Dominic og Machete sitt hus, og over gaten finner man Uncle Roe's House, hvor Uncle Roe bor sammen med nevøen, Derek Pacion. Bak den gamle garasjen kan man finne en stall for brahmin.

Før byen, til øst, finnes en rund blindgate hvor karavanene ofte dukker opp.

BygningerRediger

InnbyggereRediger

Relaterte questsRediger

Merkbart lootRediger

NotaterRediger

OpptredenerRediger

Canterbury Commons dukker kun opp i Fallout 3.

BugsRediger

  • Etter den første kampen mellom The AntAgonizer og The Mechanist, kan noen av deres undersåtter (Maur og Roboter) glitche, og bli stående der for alltid. De angriper ikke med mindre de blir angrepet først, og det er ingen mulige dialoger med dem.
  • Etter questet Waters of Life, enten på grunn av en glitch eller dårlig programmering av NPCene, er det mulig å finne soldater fra Enclave (som kommer fra Rho Camp i nord) i nærheten av handelsmennenes resteplass (X360).

ReferanserRediger

GalleriRediger

Større steder i Fallout 3
Canterbury Commons

Tilfeldig wiki