Fandom

The Vault

A Quick Fix

122sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

A Quick Fix
300x300px
eier: empty
quests: Overdose
cellenavn: RCHangar
Ref ID: 0002107F
Gametitle-FO3.png

A Quick Fix er et apotek i Rivet City som drives av Cindy Cantelli.

InventarRediger

Butikkens inventar består av forskjellige kjemikalier, mest merkbart Ant Queen Pheromones, som kan kjøpes og gis til Angela Staley i Gary's Galley, for å gjøre questet A Nice Day for a Right Wedding. Du kan anskaffe nøkkelen til inventaret ved å drepe både Cindy og Paulie. Nøkkelen vil være på liket til den av de to du drepte sist.

Cindy/Paulie selger følgende gjenstander:

Merkbart tyvegodsRediger

Langt bak på den høyre hyllen ligger det en pakke med sjeldne Gum Drops. De er kun verdt 0,7, og gir det +2HP, og er ikke videre nyttige. Om du skal stjelen den anbefales det at du tar den med til et avsidesliggende sted før du stjeler den. Om du helst vil unngå at den blir markert som rød og at det står "Steal Gum Drop" når du dropper den, så kan du selge den til Cindy og kjøpe den tilbake. Det kommer ikke til å koste deg mer en 1 bottle cap.

NotaterRediger

  • Butikkens inventarkiste heter "A Quick Fix Inventonry", en feilstavelse.
  • Det er mulig å få 10 % avslag på A Quick Fix ved å gjøre den valgfrie oppgaven når man skal finne historien om Rivet City i The Wasteland Survival Guide.
  • Paulie Cantelli, Cindy Cantellis mann, er avhengig av Psycho, og får ikke gå i nærheten av butikken. Om Cindy blir drept, styrer Paulie butikken istedenfor, og om du gir han en Psycho som fører til overdose, er det ingen som styrer butikken. Du kan da ikke kjøpe noe her.

OpptredenerRediger

Finnes kun i Fallout 3.

Se ogsåRediger

Rivet City

Tilfeldig wiki